Bravo
Bravo
v ČR vychází od roku 1991
Inzerce v Bravu, nejčtenějším časopise pro mladé, zasahuje téměř každého teenagera v České republice. Čtenáři ve věku 11−16 let si Bravo kupují kvůli nejžhavějším informacím ze showbyznysu, rozhovorům s jejich idoly, poutavým reportážím, novinkám z oblasti módy, sportu, techniky, internetu a mobilní komunikace, atraktivním posterům, hitparádám, filmovým tipům a mnoha dalším zajímavostem, které hýbou jejich světem. Bravo je časopis, který mladé čtenáře nejen informuje, ale také jim pomáhá zvládat problémy spojené s dospíváním v rámci poradny Láska, sex a trápení. V celkovém počtu čtenářů jsou zastoupeni nejvíce čtrnáctiletí (35 % chlapců, 65 % dívek) převážně z větších měst do 100 000 obyvatel. Ačkoliv čtenáři Brava nejsou ekonomicky aktivní, velmi zřetelně ovlivňují rodinné investice. Jsou to právě oni, kdo rodičům rozšiřují horizonty!
Tadyta Stránka
(Šlechtična, 17. 3. 2008 17:45)